Obsługa klienta

Czas oczekiwania
na połączenie z obsługą
klienta 10 s1.

Ocena rozmowy z konsultantem: 5,302 


Najlepsi dla Was!

logo-jakosc

Nagrody i wyróżnienia przyznane PLAY

Satysfakcja klienta

Najczęściej
poszukiwane tematy:

W tym miesiącu znajdziesz przydatne informacje dla nowych Klientów

Wszystkie tematy
Stan darmowy w longplay

Zarządzaj swoim kontem przez Play24

  • Stan konta i finansów w Play
  • Faktury, Płatności
  • Historia połączeń
  • Aktywacja i konfiguracja usług
  • Zgłoszenia do obsługi klienta
Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta?
Załóż konto

Nie pamiętasz hasła?
Utwórz nowe

Zmień swoje dane
Edytuj profil

 

1 Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Obsługi Klienta Play. Dane za ostatnie 7 dni, aktualizowane codziennie w dni robocze.

2 Średnia ocena rozmowy z konsultantem Play przez Klientów na podstawie ponad 21000 ankiet SMS, wysyłanych po kontakcie z telefoniczną Obsługą Klienta Play.
Ocena podawana w skali od 2-6 (2-słabo, 3-średnio, 4-dobrze, 5-bardzo dobrze, 6-doskonale). Dane za ostatnie 7 dni, aktualizowane codziennie w dni robocze.